26 Mart 2014 Çarşamba

  • Konuşma bugün başladı
  • BİYOGRAFİ
  • Adım Bilge Karaköse . 02.06.1994 tarihinde Türkiye'nin Ege Bölgesi'nde bulunan, turizm ve tarım açısından gelişmiş olan coğrafi konumu nedeniyle ilk çağlardan beri önemli bir yerleşim merkezi olan kuzeyinde İzmir ve Manisa’nın, doğusunda Denizli, Güneyinde Muğla’nın yer aldığı Batı sınırlarında ise Ege Denizi kıyılarını çizen denizden yüksekliği 40 metre olan Aydın’ da doğdum. Yedi kişilik bir ailenin beş çocuğundan biriyim. İlkokulu Aydın’ın verimli ovalarından olan İncirliova ilçesinin Gerenkova Köyü’nde okudum.Buradan mezun olduktan sonra İncirliova Lisesi’ne kayıt oldum.2012 senesinde Anadolu Yarımadası'nın güneybatı, Ege Bölgesi'nin güneydoğusunda yer alan Ege ve Akdeniz Bölgeleri arasında bir geçit durumunda olan 28° 38' - 30° 05' doğu meridyenlerinde olan Yüzölçümü 11.692 km², denizden yükseltisi ise 428 m olan Denizli ilindeki Pamukkale Üniversitesi sosyal bilgiler öğretmenliğini kazandım.1 yıl burada okuduktan sonra Akdeniz ikliminin hüküm sürdüğü Muğla ilindeki Sıtkı Koçman Üniversitesi’ ne Farabi değişim programıyla kaydoldum. Ege Bölgesinin güneyinde yer alan Muğla, Asar (Hisar) dağı eteklerinde ovaya doğru yayılmış, kendine has mimarisi, daracık sokakları ve herbiri turizm merkezi ilçeleri ile tam bir turizm cennetidir.Bu durum benim buraya gelmemde etkili oldu .Hala burada okumaktayım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder